2013年6月4日星期二

M+進行: 充氣!


人充我又充,香港人衝!!!!!!




充氣鴨仔Rubber Duck就睇咗好多次。所以前日去咗西九文化區睇呢個「M+進行: 充氣!」。係由視覺文化博物館M+所策劃的第四個「游擊」展覽。透過展出大型充氣雕塑,包括來自世界各地藝術家的作品。

 

我揀咗6點左右去係為咗避開超多嘅人群,同強勁嘅陽光。(事實上我6點先收工L)去到見到天色仍然好好,我都十分安慰。

 


其實喺入口已經可以大至睇哂所有展品。我就梗係要入去睇同親身接觸吓啦。第一個見到嘅就係《色即是空》佢係一朵巨型合成人工黑蓮花,慢慢隨著拍子脈動。



 
 

然後就輪到最具爭議性嘅展品《複雜物堆》,係一堆彷似人體排泄物嘅形態,俗稱屎果件展品,又即係之前爆Q咗果舊屎囉。其他唔介紹喇,自己去睇啦。我講哂,仲洗睇咩。不過不得不提我個人認為最好玩嘅係呢個《佔據聖地》佢係一個與實物大小相乎,並以英國嘅史前巨石遺址為藍圖重組而成嘅充氣城堡。

 
 

仲有唔夠一個星期,快啲去睇吓啦!!

 

記住LIKE埋我哋個專頁呀。

沒有留言:

發佈留言