2013年6月22日星期六

食後感: Muji Café & Meal


Muji Café & Meal

 

今日唔想食噤飽,所以就去試下間新嘢喇。都有心理準備一定大把無印Fans嚟潮聖,所以見到條龍都無乜奇怪。好彩都係等咗15分鐘度啫。用餐區唔算太大,大概有50個位左右啦;中間仲有一張大長方木枱。

 

叫嘢食要出去點餐。佢哋提供三種正餐選擇及數款甜品。正餐方面有三式或者四式揀,如果唔係都仲有咖哩飯。

 


!我今次試吓佢個四式先(可以試多啲嘛),我哋兩個人可以揀八種;四個冷盤及四個熱食。正!試得幾多得幾多。

 

食物大細偏細及精緻。味道唔錯!不過有啲熱門嘢就好快無。所以早啲嚟囉!

怕唔怕唔飽?得果四堆仔嘢!?其實每份餐都有配白飯或者十殻米,仲有飲品。你可以揀無印烏龍茶或者其他嘢飲,麵豉湯都可以。所以其實係啱啱好。食得落仲可以再加甜品添!招牌焦糖布丁,雪糕等。我就食唔落喇!




順便一提而家消費滿$110就有限定版麻布環保袋及木筷子一對,手快有;手慢無!我建議大家可以叫個四式再加甜品就可以擁有喇!

 


有時間記得分享比朋友,記得"LIKE"我哋個page,所有潮流資訊品評為你一一放送。

 

#Muji Café & Meal #Lee Garden

 

沒有留言:

發佈留言